February 1

“Սպիտակ գառան երազը”քննարկում💛

Մեզ հանձնարարված էր դիտել “Սպիտակ գառան երազը” կարճամետրաժ հայկական ֆիլմը։ Այն քննարկելու էինք Կրթահամալիրի պատմության ուսուցիչ՝ Աշոտ Տիգրանյանի հետ։ Ես ֆիլմը դիտել էի երեկոյան, նույնիսկ քունս տանում էր, այդքան էլ հետաքրքիր չէր թվում, սակայն մինչև վերջ նայեցի, անջատեցի ու քնեցի։ Երբ արդեն հավաքվել էինք, սկսեցինք քննարկումը, մի պահ մտքերով ընկա, ուզում էի հասկանալ ինքս իմ մեջ, արդյո՞ք ինձ դուր էր եկել ֆիլմը, ի՞նչ եմ հասկացել ֆիլմից։ Դե իհարկե ոչինչ էլ չէի արել։ Բայց, երբ սկսեցին ամեն մեկն իր կարծիքը արտահայտել ֆիլմի վերաբերյալ, ես ուշադիր լսում էի յուրաքանչյուրին։ Իրականում այդ պահին նույնիսկ փորձեցի վերհիշել ֆիլմը ու ընդհանուր կարծիք կազմել ֆիլմի վերաբերյալ, և ամեն ինչ տեղն ընկավ։ Ֆիլմը կապեցինք Հայաստանի ներկա իրավիճակի հետ։ Սկզբում շատ հետաքրքիր զրուցեցինք, սակայն վերջաբանը այդքան էլ դուր չեկավ, որովհետև թեման շեղվեց դեպի քաղաքականություն։ Ես ուղղակի չեմ սիրում քաղաքականությունով հետաքրքրվել ու զրուցել։ Սակայն ընդհանուր ֆիլմի քննարկումը շատ հետաքրքիր անցավ, ինձ շատ դուր եկավ։ Շնորհակալություն։💛

Ֆիլմադարանի հղումը՝ այստեղ

Նկարները ստորև՝


Posted February 1, 2021 by manukyantamara in category Ֆիլմադարան

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*