November 30

Helen💛

Ես Հելենն եմ։ Ես 14 տարեկան եմ, բրիտանացի եմ։ Իմ տունը Վելսում է։ Դա հին քաղաք է, բայց այդքան էլ մեծ չէ։ Իմ հասցեն 32 Քասթլ Ռոդ և իմ համարն է 01749652013

Իմ ամենալավ ընկերը Մայքլն է, նա իռլանդացի է, և իր հայրը ֆրանսիացի։

Մայքլը 15 տարեկան է, այդ պատճառով իմ դասարանից չէ դպրոցում։ Նա լավ խաղացող չէ ֆուտբոլում, բայց ես կարծում եմ որ նա հրաշալի երգիչ է։ Նա լավ ընկեր է և օգնում է ինձ տնայինների մեջ։

 

 

2. True

3 False

4 True

5 True

6 False

7 True

8 False

 

Where are you from?

I’m from Wells. it’s a city in England.

Is it a big city?

No, it isn’t.

What is your address?

It’s 32 Castle Road.

I know Michael your best friend.

Is he irish?

Yes he is irish.

How old is he?

He is 15 years old.

 

 


Posted November 30, 2021 by manukyantamara in category Անգլերեն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*