May 5

Մոտիվացիոն նամակ

Հարգելի պարոն/տիկին (ստացողի ազգանունը),

Ես Թամարա Մանուկյանն եմ, մասնագիտությամբ զբոսաշրջության տուր-մենեջեր: Ուսումնասիրելով Ձեր կազմակերպությունն ու աշխատելաոճը, ցանկանում եմ միանալ Ձեր թիմին:

Ես կցանկանայի աշխատել Ձեզ հետ, քանի որ Հայաստանում առաջատար, ավելի հաճելի ու զարգացած է հենց Ձեր տուրիստական գործակալությունը: Ինձ հատկապես հետաքրքրում է Ձեր թիմի միասնականությունն ու ակտիվությունը:

Ես նաև հմուտ եմ զբոսաշրջության ոլորտում ոչ միայն տուր-փաթեթների այլ նաև որպես գիդ:

Եզրափակելով, ես հուսով եմ, որ հնարավորություն կունենամ  աշխատել Ձեզ հետ: Շնորհակալություն իմ դիմումը նայելու համար ժամանակ տրամադրելու համար:

Հարգանքներով՝

Թամարա Մանուկյան


Posted May 5, 2022 by manukyantamara in category Աշխատանքային գործունեության հիմունքներ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*