January 31

Հունվարյան ստուգատես💛

Բարև։ Ես Թամարան եմ՝ “Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի” Քոլեջի, 1/1 կուրսի ուսանողուհի։ Այսօր ուզում եմ ներկայացնել հունվար ամսվա իմ հաշվետվությունը։ Նախ նոր տարին սկսելուն պես, ես իմ անհատական նախագծերի շարքում ավելացրեցի «Ամանորյա ֆիլմեր» վերնագրով հետաքրքիր նյութ, որով առաջարկեցի ֆիլմեր, որոնք հետաքրքիր էր դիտել ամանորին։💛Նաև հետաքրքիր նյութ ունեմ՝ «Ավանդական ուտեստներ» վերնագրով, որտեղ ներկայացնում եմ հայկական ավանդական համեղ ուտեստները։

Պատվելի Թամարի դասերի ընթացքում՝ սովորող-սովորեցնող նախագծով, ռուսերենից թարգմանել եմ՝ Воин и пахарь/Զինվորը և հողագործը հեքիաթը։💛

Մասնակցել եմ տարբեր դիջիթեքների, հղումները ստորև՝

Անիմեի հանդիպում – Այս հանդիպմանը ներկայացրել եմ Լիլիթի հետ, քննարկել ենք ընդհանուր “անիմե” տերմինի մասին, մանրամասն կարող եք կարդալ հղումով։💛

Մարքեթինգ-Այս հանդիպմանը քննարկել ենք մարքեթինգի, բիզնեսի և բիզնեսներ ստեղծելու մասին։💛

Առողջ սնունդ-Հանդիպմանը քննարկել ենք, թե ինչ սնունդ պետք է օգտագործել, որպեսզի չվնասենք մեր օրգանիզմը։💛

Հեքիաթների և երազների մասին քննարկում -Դիտել ենք “Գտնված երազը” մուլտֆիլմը և զրուցել երազների մասին։💛

Ֆիլմոգրաֆիա -Դիջիթեքի ընթացքում հասկացանք, թե ինչպե՞ս են նկարվում ֆիլմերը, ֆիլմերի հետաքրքիր կադրերը։

Ազգագրության փառատոն. Հարավարևմտյան ֆիլհարմոնիկի հյուրն է Գևորգ Վարդանյանը 

Թաղիքագործության վարպետության դաս

Դդմով ուտեստ

 

Մուլինե թելերից թևնոցներ– Այս դիջիթեքի ընթացքում հյուսել ենք գեղեցիկ թևնոցներ։

Մեդիաուրբաթն Ագարակում

       

 

 

 


Posted January 31, 2021 by manukyantamara in category Հունվարյան ստուգատես 2021

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*